:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Czy moje marzenie o pracy w stajni ma sens...?

Dodano: 2014-09-12 11:14:14

• Ravenlocks 2014-09-12 11:14:14

Witam :) Mam do was pytanie i mam nadzieję, że mi pomożecie. Mam 19 lat i od zeszłego roku jeżdżę konno. Strasznie mnie to wciągnęło! pokochałam konie! Do tego stopnia, że marzę o pracy w stajni w przyszłości. Chciałam iść na studia zootechniczne- hodowla i użytkowanie koni jednak nie wiem czy to ma sens, gdyż nie mam żadnego doświadczenia w pracy z tymi pięknymi zwierzętami. W stajni, w której jeżdżę nie mam możliwości nabycia doświadczenia, gdyż jak przyjeżdżam konie już są przyszykowane do jazd, rozsiodłaniem też zajmują się pracownicy :(. Parę razy wcisnęłam się ,, do pomocy " jednak ta pomoc polegała na tym, że wyczyściłam parę koni i tyle ( czyszczenie nie było im wcale potrzebne ). Jeździć też nie potrafię jakoś super dobrze- dopiero uczę się galopu. Więc, czy moje marzenie o pracy w stajni ma sens...?

odpowiedz cytuj
  • Hippika 2014-09-12 13:02:10

Na zootechniece są nawet ludzie, którzy na konia nigdy nie wsiedli. Moja współlokatorka to studiuje i naprawdę mało kto potrafi jeździć konno. 

odpowiedz cytuj
  • Ravenlocks 2014-09-12 14:52:45

A czy poleca ten kierunek? Bo różnych opinii się naczytałam... A po 2 na zootechnice są różne specjalizacje, może nie potrafią jeździć konno bo są np. na prewencji weterynaryjnej, a tam nie potrzebują tej umiejętności, bo po co? Nie pracują z końmi.

odpowiedz cytuj
  • Honeonna 2014-09-12 21:15:34