:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Gra internetowa, aspekty ogólne.

Dodano: 2012-06-15 12:17:45
: Wyścigi konne

• Migo 2012-06-15 12:17:45

Witam, jestem programistą gier via www. Czyli gier przez przeglądarkę. Na swoim stażu mam bardzo dużo gier, niektóre udane niektóre nie. Planuję stworzenie gry opartej na wyścigach konnych. Inspiracją do napisania tej gry był film Niezwyciężony Sekretariat. Gra sama w sobie nie ma być skomplikowana, dalszy rozwój będzie wynikał wyłącznie z propozycji samych graczy. Głównymi aspektami poruszanymi w trakcie rozgrywki będą: 1. Hodowla - system hodowli koni wraz z opcjami pokrycia (stworzenia nowych młodych) 2. Genetyka - chodzi o zależności genetyczne konia jak w wyżej wymienionym filmie, koń miał wysoka wytrzymałość dzięki swojemu dziadkowi (że tak powiem). 3. Wyścigi konne - zależność łącznie z jeźdźcem. 4. Szkolenie konia - wszystkie zależności które umożliwiają podnoszenie statystyk konia, w różnych członach gry.  5. Doświadczenie jeźdźcy - aspekty szkolenia oraz doświadczenie zdobywane.  Jest kilka problemów w całym działaniu gry, problemy są natury braku informacji. A dokładnie: 6. Specyfikacja konia - wszystkie jego "statystyki" mające wpływ na efekt końcowy wyścigów.  7. Genetyka konia - jakie informacje koń może dziedziczyć po swoich "rodzicach". Jakich nie może dziedziczyć oczywiście informacje ze statystyk.  8. Statystyki jeźdźcy - tak jak w koniu co brać pod uwagę. 9. Problemem są również same wyścigi a dokładnie wzór dzięki któremu można określić który koń będzie pierwszy który drugi który n-ty. Trzeba by tutaj wziąć pod uwagę statystyki konia i jeźdźcy.  Wszystkie aspekty można jakoś zrozumieć i jakoś otworzyć w nich wzór. Sam posiadam wiedzę która umożliwiła by mi skonstruowanie takich wzorów, problem dla mnie są aspekty ogólne, nie interesuje się wyścigami konnymi, ani na