:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Jak zacząć jeździć konno?

Dodano: 2016-04-09 16:24:30
: Rekreacja konna

• Michu88 2016-04-09 16:24:30

Witam Jestem początkującym jeźdźcem, i mam parę pytań ;)- Jak zacząć jazdę na koniu?- Jaką polecacie stadninę na Dolnym Śląsku koło Trzebnicy, Wrocławia?- W co się ubrać na konia? Dziękuję za odpowiedź.

odpowiedz cytuj
  • Honeonna 2016-04-10 14:35:31